فی البداهه 2 .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

پنج شنبه 11 اسفند 1390
ن :

فی البداهه 2 .....

سلام .....

آخرین بار نمی دانم کی ؟ ( چه کسی )

کجا ؟ یا که چه وقت ؟

حرفی از تنگدلی بابت من

یا دعایی اینسان : 

" روزگارت شیرین ، خوش و سرزنده و خرم باشی "

و همین جملهء بی زحمت و خرج 

که اگر یاد زمن هست به خیر ،

من شنیدم ز لبی یا ز کسی

و دگر بار هوای دل من ابری و بارانی شد .....

آخرین بار نمی دانم کی ؟ ( چه زمانی ) .....

ولی اکنون پر از مهر تو و غرق محبت ز تو ام  ،

و اگرچه تو هنوز ، ناشناسی و غریبی با من .....

شاید اینک ز تو دورم ،

کس نمی داند این .....

و فقط ذات خدا می داند

که مجاور به تو من زیسته ام ؟ 

چه ز تو دور و چه نزدیک به تو

باورم کن که دلم با تو در نزد تو است 

راحت و ساده اسیرش کردی ،

با همین خط و همین لفظ که :

" ای دوست تو خوبی " ؟

" خبری نیست ز تو " ...!!!؟؟؟؟؟

مرگ بر من اگر آن روز بیاید

که دل و خاطرم از شکوهء تو خسته شود .....!!!!!

تو که از عشق پری ،

تو که از مهر لبالب شدی و سمت دلم میباری ،

دل دریایی تو ، تنگ ؟؟؟؟؟ مبادا ، حاشا .....

بر من این ننگ که پاسخ به دلت دیر شده ...

تو ببخشا بر من ، به دلم خرده مگیر ،

بکن این بار حلالم که منم شرمنده ،

مرز روز و شبم و دل ز جهان وا کنده .....

آفتابم که لب بومم و فکر دگرم

پر از زخمم و خونین و غروبم ،

مزن این زخم گران بر جگرم .....


ه.م غروب

 



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت8:31---22 اسفند 1390
سلام دوست گلم وبلاگت عالیه با اجازه لینکت کردم در صورت امکان من را با نام درد دل و ترانه لینک نمایید.




با تشکر فرهاد


دختر آدم
ساعت2:27---18 اسفند 1390
یک غریبه می خواهم
بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.